Samhällsenheten bjuder in potentiella leverantörer inför förberedelserna av kommande upphandling av snöröjning.
Dialogmöte snöröjning
Syftet är att ta del av branschens kunskap och tillsammans diskutera behov, förutsättningar och möjliga lösningar. Mötet riktar sig till leverantörer och aktörer med erfarenhet av snöröjning och vinterväghållning.
Dag och tid: Tisdag 21 oktober kl. 19.00
Plats: Brandstationen
Förutom en presentation av kommande upphandling, vilka behov och mål vi har så vill vi ha en dialog med er kring följande frågor:
• Hur ser ni på utvecklingen inom området?
• Har ni några tankar eller nya förslag på hur vi kan tänka för att lösa snöröjningen kommande vintrar?
• Ska det slås ihop/delas upp på ytterligare områden?
• Hur borde en kommande upphandling struktureras för att möjliggöra att lämna anbud?
• Har ni någon särskild information eller fundering som ni vill skicka med inför upphandlingen?
• Har ni några andra erfarenheter från andra upphandlingar som vi ska ta med oss?
Ingen anmälan krävs, men återkoppla gärna om ni inte kan delta på grund av att tid och dag inte passar men ändå har något ni vill att vi ska ta med oss utifrån ovanstående frågeställningar.